2010年6月17日星期四

原地踏步

今日6時35分安坐家中睇政改辯論, 緊張過睇世界盃。但見到特首前後矛盾, 問非所答同埋人身攻擊 .... 即刻想問一句: 你憑什麼空降代表香港人(我)? 我點解要支持你通過政改? 你有冇用心看待過香港人既訴求?

最近的起錨show, 話就話落區, 但問下街邊的街坊: 有幾多人知道起錨係乜野? 淪為嗌口號同宣傳片的marketing, 有乜野意思? 如果話要認真推行政改, 唔該講清楚你做緊乜野, 俾些少誠意。成日話要務實, 要循序漸進, 但我睇唔到lor .... 動員一堆人在端午節老屈屈原起錨 .... 我只係想睇下龍舟jei, 但真係慘不忍賭。

特首可唔可以唔好再耍我地呀。無奈地, 原地踏步, 都好過退步。我唔會支持你d 爛方案架 !!!

沒有留言:

發佈留言